Ekim 02, 2006

RAMAZAN

Bana bir şeyler oldu.. neden buraya yeni bir şeyler eklemediğimin hesabını sordum
bugün kendi kendime, hesap özetini size de aktarayım istedim.
Efendim ne olduysa oldu benim canım hiçbir şey çekmiyor. Nerdeee o eski ramazanlar yediğimi yemediğimi alıp alıp gelirdim eve.. Hiç bir tatlıcı vitrini ilgimi çekemiyor bu sene ne hikmetse..ondandır girmiyorum mutfağa, ama yapılanları fotoğraflıyorum neyse ki, haftasonu misafir olduğumuz teyzemin iftar sofrasından birbirinden güzel tatlıları bu akşam ekleyeceğim kurabiyee ye..
Hadi sağlıcakla kalın, iyi ramazanlar hepinize..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

E iyi ki geldin, gozumuz yollarda kalmisti yani :)
Hayirli Ramazanlar Gorusmek uzere

Adsız dedi ki...

KARNABAHAR TAVA
MALZEMELER

1 adet karnabahar
1,5 su bardağı süt
1 adet yumurta
150 gr peynir
karabiber
pul biber
tuz


HAZIRLANIŞI

Önce Karnabahar tuzlu su ile haşlancak ve suyu iyice süzülene kadar kevgirde bekletilecek. Bir rondo yada blender yardımı ile süt, yumurta, peynir çırpılacak. Büyükçe bir teflon tava yada pilav tenceresine yarım çay bardağı sıvı yağ dökülecek. Ardından karnabaharlar tencereye dökülüp, üzerini spatula ile bastırarak ezilecek. Üzerine rondodan çekilen malzeme dökülecek, en üste baharatlar istenen miktarda eklenip, ağzı kapatılarak orta ateşte 20-25
dakika pişirilecek.

Ben denedim fistikim.. fena olmadi.. yanlız ocakta pişirdikten sonra bir de firina atarsan eminim cok daha iyi olacaktir.
sen de bir dener misin? bakalim puanin ne olacak?

"NÜKET"