Ekim 02, 2006

İFTAR NO:1


TEYZEMİN TEPSİ TEPSİ BÖREĞİ

ŞEVVAL'İN ŞAHESER SALATASI

ANNEMİN MEŞHUR KEMALPAŞA TATLISI

TEYZEMİN NEFİS GÜLLACI

TEYZEMİN MÜTHİŞ KABAK TATLISI


Gün içinde yazdığım gibi haftasonu teyzemin sofrasına misafirdik.. Harika bir sofra ve çok güzel bir gece geçirerek eve döndük. İnsan çoçukluğuna dönüyor sevdikleriyle.
Çocuklar gibi eğlenmek. Umarım hepiniz sevdiklerinizle hatırlanası günler geçirirsiniz..
Eveet toparlanın süper yemeklerin çok da iyi olmayan fotoğrafları geliyor..
Siz fotoğraflara aldırmayın hepsi harikaydı..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi nefis görünüyor, herkesin elini sağlık. kemalpaşa tatlısının tarifini yayınlarsan sevinirim.
ağzınınız tadı hiç bozulmasın:)

Adsız dedi ki...

fistikim benim icin de tepsi boreginin tarifini verir misin? hatirlar misin ben tek bir yufkadan o ufacik firin adini verdigimiz elektrikli aletin icinde borek yapiyordum. :)) onu da unuttum...

Adsız dedi ki...

hakkaten annenin kemalpaşa tatlısı çok iştah kabartıcı yani fotoğraflar da yakından çekilmiş olunca insanın monitöre eli uzanıyor illa sanki çekip mideye indirebilecekmiş gibi.

selamlar

Adsız dedi ki...

hersey harika gorunuyor. herkesin ellerine saglik. "kurabiyee" yi yeni kesfettim. mukemmel bir site olmus. basarilarinin daimi olmasini dilerim...
"hande"

eliff dedi ki...

yorumlarınız icin tesekkur ederim.. kemalpasanın tarifini yayınlayacağım en kısa zamanda. zaman ayıramıyorum bir türlü.. yorumların altına isimleriniz yazmanızı rica edicem.yorumlarınızı okumak çok güzel, kim olduğunuzu bilmek de hoş oluyor doğrusu..
hande iyi dileklerin için teşekkürler.. sık sık beklerim ziyaretlerini..
çubukum hiç yaptığın o nefis börekleri unutur muyum? bizim fırınımız dünyanın en küçük fırınıydı tam olarak iki kişilik bir fırın:) böreğin tarifini de kemalpaşayla birlikte yazacağım merak etme..

Adsız dedi ki...

ne güzel tatlılar bunlar yaa :)

eliff dedi ki...

teşekkürler seda..
gerçekten de harikaydı hepsi..
blogunu ziyaret ettim fotoğrafların çok güzel gerçekten.
sık sık görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

Merhaba, hepside çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

seni daha sık gormek istiyoruz elif... :))

Adsız dedi ki...

hepsi biribirinden nefis olmuşş, elleriniz dert görmesin. iyi bayramlar.. yıldız

İpek Kuscu dedi ki...

Elifciğim,merhaba,herşey çok güzel ,ellerinize sağlık.Güzel bir bayram diliyorum sana ve ailene.Sevgiler.

Bocuruk dedi ki...

Fotpğraflar da gayet güzel. Ellerinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar elif Hanım,,kemalpaşa tatlısını çok severiz.Bursa'da bol malumunuz..Ama hiç bu şekilde servis yapmak aklıma gelmemişti.

hasmutfak.com