Kasım 13, 2006

Yenilendik..







Benim yeni haberim oluyor tabi daha betablogger dan.. o kadar uzun zaman yazıp çizmezsem böyle olur işte.. Evet gördüğünüz üzere blogumuzun şekliyle şemaliyle çok çok uğraştım..epeyce bir değiştirdim görüntüsünü (desem de inanmayın). Yeni beta blogger o kadar rahat ki benim gibi arka planı bile değiştirmek için günlerce uğraşan biri için şimdi resim ,ikon eklemek o kadar kolay o kadar kolay ki... Yani beta blogger ın bana sunduğu imkanlar dışında hala bir yerlere bir şeyler ekleyebiliyor değilim ama ben hala öğreneceğim bu işi diyorum. Biliyorum öyle durduk yerde öğrenilmez hiçbir şey, okumadım araştırmadım zannetmeyin ama, "hah tam anladım" diyorum, ama bir yerlerde kopuyor sonra bırakıyorum denemeyi.. yazıyı okuduktan sonra, "sanki robot yapıyor " derseniz , bozuşuruz ona göre..:)

Bilgisayarın başına geçmekte geç kaldığım ve gerçekten boynum tutulduğu için sadece eda nın güneydoğu gezisinden fotoğrafları ekyeceğim, önümüzdeki günlerde de ayrıntılı yazılar gelecek..

görüşmek üzere..

2 yorum:

LaMa dedi ki...

Hele sukur sesini cikardi birileri:)
Yeni gorunum de guzel olmus bu arada...

eliff dedi ki...

tesekkur ederim..
gorusmek uzere