Ağustos 22, 2016

bipli yazı..





Şu sahne her son dakika haberinden , ya da artık nerdeyse her haberden sonra gözümün önünde beliriyor.. hani içinden gelir gelir sayarsın dökersin de agzından tek kelime cıkamaz ya işte öyle bir halde sahne geçiveriyor gözümün önünden Jack in Paul 'a soyledikleri.. ( Hotel Rwanda )
bütün siyasilerin her olaydan sonra aynı şeyleri söylemesi gibi.. başka da bir bok yapmadan aynı sahneyi yaşayıp duruyorum.
Ama ya daha sorumlu ve söz sahibi olanlar ? onlar da günlüklerine aynı şeyleri yazıyorlar mı acaba ?
"sevgili günlük bugun 29 çocuk öldü ve ben aynı acıklamaları ( bilerek ç kullanmadım..) yapıp hiçbir şey yapmamaya devam edicem.. eh bu işler böyle .."

29 çocuk demek , milli eğitimin özel okullarda izin verdiği max. öğrenci sayısının 5 fazlası demek..
anaokulunda iki sınıf çocuk demek.. sinemaya, vialand e toplu indirim alabilmek icin yeterli sayı demek.. bir küçük otobüs dolusu çocuk demek..  yan yana koyduğunda mezarlarını 50 metre genişlik demek.. bir basketbol sahasının 2 katı kadar uzunluğunda çocuk mezarı demek.. geriye kalmış toplar, oyuncak arabalar , bebekler, ayakkabılar , giysiler demek..

Başbakanlıktan yapılan açıklamada bir araya gelen 3 parti liderinin açıklaması arkadaş 3 saat ne konuştunuz sorusunu sorduracak cinsten.. " bizim bir şey yaptığımız yapacağımız yok, bari başkası ne yapıyor ne yapmıyor mantığı ile ( toplumca en iyi yaptığımız, focus on your own shit demiş biri ne güzel demiş ) şu an aramızda olmayan öbür partiye teröre karşı net tavır al diyelim bağlayalım aman boş zamanımız da kaldı iki el okey de döneriz mi " dediler ne dediler benim aklım almıyor.. somut bir şeyler bekliyor insan.. to the point cinsinden.. for elimination of root cause..

bilmiyorum vesselam.. bir şey yapamadığımız sürece yazdıklarım hepimize ... ( biiip )









2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hotel Rwanda dan sonra 3 gün kendime gelememiştim:((

Unknown dedi ki...

Hotel Rwanda dan sonar 3 gün kendime gelememiştim :((