Haziran 18, 2007

BİR DOĞUM GÜNÜ


Haziran ayı bizim ailede doğum günü konusunda oldukça bereketli.. 4-5 kuzen bu ayda doğmuşuz. Gülin bu ayda doğan en küçük kuzen. doğum günü haftaiçine gelince haftasonu pasta yapıp goturdum. ee yengem de boş durmamış bir sürü şey yapmıştı onların da tariflerini henüz alamadığım için yazmıyorum. bir sonraki yazımda bahsedeceğim onlardan. Bu arada, belediye otobüsünde pasta nasıl taşınır konulu çok hoş bir çalışma da yapmış oldum. efendim mutlaka ve mutlaka ilk duraktan binin ve oturun. sakın ayakta giderim artistliği yapmayın. sonra dizlerinizin ustune koyduğunuz pasta kutusunu ikide bir kaldırmayın,pastanın tam ortasının bombe yapmasına sebep olduğunuz gibi tekrar yerine koyduğunuzda çatlamasına da sebebiyet verirsiniz. Ortası biraz çatlamıştı yani pastamızın ama genel olarak hoş görünüyordu. en azından Gülin çok beğendi. Gülin'in doğduğu sene tutuğum günlüğü buldum geçenlerde yine.. doğumunu not etmişim.. bir kız daha katıldı aramıza diye.. zaman ne kadar çabuk geçiyor diyecek yaşa mı geldim yoksa! şaka bir yana iyi ki doğdun Gülincim.. nice mutlu yıllara..

Hiç yorum yok: