Ağustos 22, 2006

HAFTASONU ÇALIŞTIK DURDUK




Havalar öyle sıcak ki mutfağa girmek gerçekten imkansız, fırından ve ocaktan yayılan ısı, sıcaklığı 3-4 C daha artırıyor nerdeyse.. evin içinde ayrı mevsimler yaşanıyor.. salon mevsim normallerindeyken mutfak ve çevresinde kavurucu sıcaklar yaşanıyor.
Hal böyleyken bile bizim evde faaliyet durmadı haftasonu.. cumartesi misafir, pazar da yolculuk olduğu için fırın mütemadiyen çalıştı. Cumartesi gelen kuzenlerim icin hemencecik kolay tarafından kafadan bi kek yaptım ama kek daha sıcakken tükendi nerdeyse.. o keki o kadar sıcak nasil yediler bilmiyorum:) ( sanırım biraz güzel olmuştu:))
pazar günü güzel kardeşlerim, memleketimin birbirinden farklı güzel köşelerine hereket edeceklerdi, eh tabi bazı "eh şu da olsaydı, bunu da yesek, şundan yanıma alsam.." gibi cümleler kuruldu. Annem de dünden razı.. Sanırım her şey annemin " size ne yapayım?" diye sormasıyla başladı. Şimdi bu kadar yazdım yazdım, iki tarif çıkacak karşınıza.. eh be elif bu kadar sözü bu iki tarif için mi ettin diyeceksiniz ama inanın hepsi sıcaktan.. çenemin düşüşünü de sıcağa bağladım ya.. :)
Zeytinli poğaça, paris güzeli ve daha önceden yapılmış tarifini vereceğim çiğ börek ( sıcakta yapılmaması tavsiye edilir ama bizi durdurmayan bir tavsiye:))

Hiç yorum yok: